joi, 2 august 2012

Lumea mea


Am incercat tot ce mi-a stat in putinta. Am luptat, am castigat, mi-am dorit, am obtinut.
Am umblat pe meleaguri necunoscute incercand sa ating imposibilul, sa-mi creez o lume a mea, propriul scenariu cu proprii protagonisti. Am alergat de colo-colo cu scopul de a invata lucruri noi si de a le pune cap la cap, inaugurand un amalgam de cunostinte. Folositor, poate, mai tarziu l-am pastrat ca pe cea mai de pret comoara. Si iata-ma aici insirandu-mi ideile pe o bucata de hartie, negru pe alb, o mie de ganduri si idei despre aceasta lume necunoscuta. Lumea mea. Lume in care se pune pret pe bunatate, incredere si respect. Si ... rabdare. Sunt absolut sigura ca fara rabdare ar fi o lume pierduta. De ce sa ne grabim cand am putea sta si calcula inainte de a reactiona ?
« Graba strica treaba », nu ?
Si mai e ceva, o lume ca a mea nu accepta minciuna. De fapt, ea este de neconceput. O data ce ai fost mintit si ai aflat, automat iti pierzi si increderea si respectul fata de acel cineva.
Am reusit sa subliniez, sper, in cateva randuri propria mea viziune asupra unor elemente. Iar daca nu, ce-mi ramane de facut este sa cercetez in continuare, fiindca pana la urma « scopul vietii este o succesiune de scopuri ».

Un comentariu:

Rebeca C. spunea...

Ohoo, uite cine s-a întors!
Bun (re)venit în blogosferă!:*
Ţi-am mai spus că-mi place, nu mă repet.
Te pup şi te aştept şi pe la mine:)

Boss.